2012. december 16., vasárnap

12. fejezet



- Richi, hagyd! – Kértem a fiút, aki épp Chris-szel verekedett a hóban, mert amint megütötte a szőkeséget, Chris egyből a torkának ugrott.
Engem a bátyám fogott le eddig, ám most elengedett, és odalépett a verekedők mellé. Pár másodperc alatt sikerült szétválasztania őket. Valamit mondott nekik, ám ezt nem hallottam. Mindketten bólintottak rá, és megvárták, amíg Daemon visszaér hozzám.
- Nyugodj meg, hugi! Megbeszélünk valamit, utána pedig minden rendben lesz, oké? – Nézett rám kérlelőn. Nagy nehezen rávettem magam, hogy higgyek neki, majd Rania-val és a nevelőapámmal bementünk a lakásba.
Természetesen nem bírtam ki, így az ablakhoz álltam, és onnan néztem, ahogy a fiúk a kint lévő hidegben fagyoskodva, indulatoktól telve próbálnak beszélgetni. Láttam, mindhármuknak nehezére esett elég halkan beszélni ahhoz, hogy idebent ne halljam őket.
- Rania, te tudsz szájról olvasni, ugye? – Kérdeztem barátnőmtől, aki egyből megjelent mellettem, és a fiúkat nézte ő is.
- Igen, de nem biztos, hogy tudni akarod, miről beszélnek… - Kísérelt meg visszatartani. Ezután még pár szót váltottunk, amiből egyértelművé vált számára, nagyon is tudni akarom, miről lehet szó.
- Chris azt mondja, te vagy az első lány, aki visszautasítja, és ezért is szeretne jobban megismerni, de ezt Richi nem hiszi. – Kezdte fordítani nekem, amiről szó volt. – Richi-nek már nagyon elege van ebből a helyzetből, és a bátyádnak is, de nem tudják meggyőzni Chris-t, hogy hagyjon végre békén, mert elegük van belőle, és te sem akarod őt látni…
A fiúk eközben heves kézmozdulatokkal veszekedtek. Párszor azt hittem, ismét egymásnak fognak esni, ám a bátyámnak mindig sikerült lecsillapítania a kedélyeket. Végül Richi bólintott, és Chris elindult az ajtó felé. Én kérdőn néztem Rania-ra.
- A te szádból akarja hallani, tényleg így van-e, a többiek meg belementek. – Magyarázta.
Alighogy a mondat végére ért, Chris lépett be a nappaliba. Az ajtófélfának dőlt, miközben egyik kezével megtapintotta az egyik sebet az arcán, amit Richi-től szerzett.
- Szóval… - Kezdett bele flegmán. – Valóban nem akarsz többé látni?
- Valóban. – Bólintottam kurtán. Viszketett a tenyerem, annyira szerettem volna letörölni azt a mosolyt az arcáról, amire ezután húzta a száját. Rania látta, elönt a méreg, így vállamra tette egyik kezét, hogy visszatartson.
- És miért?
- Miért?! Még kérdezed?! – Néztem rá felháborodva, mialatt Richi és Daemon is megjelent mögötte. – Nem tudom feltűnt-e, de egy jó ideje már pokollá teszed az életem… Lehet, neked ez csak időtöltés, vagy mit tudom én, de nekem, képzeld, nagyon rossz! – Kiabáltam vele.
- Csak ezért? – Húzta fel egyik szemöldökét. Ekkor Rania valami olyasmit suttogott, most már megengedi. Elengedte a vállamat, én pedig közelebb léptem Chris-hez, és arcon ütöttem.
- Igen, ezért! Most pedig tűnj el innen, és soha többé nem akarlak látni! – Üvöltöttem, majd sírva rohantam fel a szobámba. Az ajtót erősen csaptam be magam mögött. Senkit nem akartam most látni. Legszívesebben meghaltam volna ebben a pillanatban.
Egy ideig csak feküdtem, és sírtam, ám hamarosan valaki belépett a szobámba. Sejtetem, Richi az. Lefeküdt mellém, majd szorosan magához ölelt.
- Sss! – Súgta a fülembe. – Minden rendbe fog jönni.
Hangjában hallottam valami furcsát, mintha szándékában állna… Nem is tudom… Mintha meg akarná ölni Chris-t, vagy valami ilyesmi…
- Megígéred? – Tettem fel a kérdést, amitől sikerült volna megnyugodnom megfelelő válasz esetén.
- Igen. – Súgta, majd megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése